В межах рекламної кампанії для просування нового смаку морозива «Мурожко. Bubble gum» з 3 липня по 31 липня ми провели велику акцію, головним призом якої стала подорож у Діснейленд*.
Щоб взяти участь в акції всі бажаючі купували морозиво «Мурожко» зі смаком Bubble gum і знаходили під обгорткою промо-код. Потім реєструвалися з телефону в світі Мурожок — Лімоляндії — на сайті limoland.com.ua і вводили знайдені промокоди в розділі «Подорож». Після чого відкривалася фотокамера і користувачі робили селфі з Мурожками — обирали одну із запропонованих рамок та зберігали в галереї на сайті. Для участі у великому розіграші потрібно було зібрати три промокоди.
За 4 тижні, що тривав конкурс, у Лімоляндії зареєструвалося близько 1000 користувачів. Наприкінці акції у нас було 247 прихильників морозива, які зібрали всі промокоди. Саме серед них ми і розіграли головний приз — подорож разом із сім'єю у Діснейленд! Перемогла одеситка Киян Світлана Римгаудасіївна. З чим ми її вітаємо та бажаємо чудової мандрівки в світ дитинства та магії!
Вдячні всім за участь. Сподіваємося, ви круто повеселилися із Мурожками!
Але ж ви не думаєте, що це все? Ми плануємо ще дуууже багато цікавого! Слідкуйте за новинами у наших соцмережах та беріть участь у нових акціях разом із веселою компанією Мурожок — Пломбірякою, Холодьком та Криженям. Буде весело!
*Під поїздкою маємо на увазі сертифікат на грошову суму для придбання путівки у зазначеної в сертифікаті туристичної компанії